Planowane zmiany do TSI Loc&Pas przyniosą m.in. doprecyzowanie podejścia do oceny wymagań związanych z palnością materiałów stosowanych w pojazdach kolejowych zgodnie z normą PN-EN 45545.
Poprzednia wersja TSI Loc&Pas wymagała
Z przyjemnością informujemy, że nasza jednostka uzyskała, decyzją Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego, wyznaczenie do wykonywania zadań DeBo, o którym mowa w art. 25ie ust. 1 ustawy o transporcie kolejowym, w
Na stronie internetowej Urzędu Transportu Kolejowego znajdą Państwo informację dotyczącą poprawnego nazywania deklaracji WE dla składników interoperacyjności. Ze względu na liczne błędy popełniane przez podmioty wystawiające deklaracje WE i zmiany
Na stronie internetowej Urzędu Transportu Kolejowego pojawiła się informacja o kolejnym przedłużenie terminu wymagalności testów ESC/RSC. Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w uzgodnieniu z Ministerstwem Infrastruktury postanowiła przesunąć termin
Z przyjemnością informujemy, że Ośrodek Analiz Taboru, pełniący rolę Koordynatora testów ESC/RSC, zakończył realizację testów ESC dla Lokomotywy elektrycznej E6ACTadb „DRAGON 2”. Testy przeprowadzono podczas jazd na odcinku Poznań Wschód