CERTA JN Sp. z o.o. jest jednostką certyfikującą podsystemy systemu kolei i ich składniki interoperacyjności w obszarze kolei. Prowadzimy działania mające na celu wspomaganie spełnienia przez Polskę wymagań dotyczących interoperacyjności kolei konwencjonalnych i kolei dużych prędkości i tym samym zapewnienie bezpieczeństwa technicznego budowy, modernizacji, odnowienia, utrzymania i eksploatacji systemu kolei oraz ochrony środowiska, odpowiednio do wymagań prawa krajowego i europejskiego.
W codziennej pracy wyznacznikiem jakości jest dla nas poziom kompetencji naszych pracowników oraz poziom świadczonych przez nas usług, dlatego dokładamy wszelkich starań, aby stale się rozwijać i doskonalić.
Naszym największym kapitałem jest nasza wiedza, dlatego aktywnie uczestniczymy, zarówno na forum międzynarodowym, jaki krajowym we wszelkich działaniach związanych z szeroko pojętymi zagadnieniami interoperacyjności kolei, dzięki czemu zapewniamy sobie dostęp do najbardziej aktualnej wiedzy i wymagań związanych z naszą pracą.
Pragniemy, aby CERTA wyróżniała się wśród konkurencji jakością oraz wysokim poziomem merytorycznym swoich usług .
Cele te realizujemy poprzez:
1. Zaangażowanie całego personelu w poprawę jakości naszych usług,
2. Zapewnienie możliwości podnoszenia kompetencji pracowników poprzez dostęp do szkoleń zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych,
3. Stałe monitorowanie wymagań prawnych w zakresie certyfikacji podsystemów systemu kolei i ich składników interoperacyjności, w tym wymagań Agencji Kolejowej Unii Europejskiej (ERA), Urzędu Transportu Kolejowego (UTK) oraz wymagań i działań grupy koordynacyjnej jednostek notyfikowanych (NB Rail), aby zapewnić naszym pracownikom dostęp do najaktualniejszej wiedzy i wymagań w tym zakresie,
4. Dążenie do stałej poprawy efektywności naszych usług,
5. Dokonywanie przeglądów procesów w celu zapewnienia, że są one efektywne i wydajne oraz ich ciągłe doskonalenie,
6. Stałe doskonalenie Systemu Zarządzania CERTA.
Zobowiązujemy się do spełnienia wymagań normy akredytacyjnej oraz ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania CERTA, a także do zdobywania wiedzy dotyczącej ustaleń z posiedzeń grup plenarnych i koordynacyjnych NB Rail poprzez uczestnictwo w tych spotkaniach, bądź pozyskiwanie stosowanych informacji z ich przebiegu, a także uczestnictwo w działaniach grupy ERTMS i stosowania w swoim Systemie Zarządzania dokumentów rekomendowanych przez NB Rail.
Niniejsza polityka została zakomunikowana całemu personelowi
CERTA JN Sp. z o.o.”, który został zobowiązany do jej bezwzględnego przestrzegania.
Najwyższe Kierownictwo zapewnia niezbędne środki do realizacji niniejszej polityki.
Polityka Jakości CERTA podlega okresowym przeglądom i aktualizacji celem dostosowania do ciągle zmieniających się potrzeb oraz nowych wyzwań i zagrożeń rynku.
PREZES ZARZĄDU:
Monika Szczepanik
Wrocław, dnia 1 Czerwca 2021 r.
NIP 8943060876
KRS 0000864560